2013. április 5., péntek

3.Fejezet

Tágra nyílt szemekkel bámult rám az előttem álló fess hölgy, majd másodpercek múltán egyszer csak megszólalt.
-P-parancsol?-kérdezte dadogva.
-Hát tudja..egész jól bánik azzal az izével...öhm...kamerával, én meg hát...mindig is ki akartam próbálni az e fajta "művészetet"...-gesztikuláltam kezeimmel.-és tudja...jó mókának tűnik.-motyogtam ajkaimat harapdálva, óriási szemekkel vizslatva Stellát.
-Hát persze.-jelentette ki végül enyhe mosollyal ajkain.

*****

-Hova üljek?Itt jó lesz?-tettem fel a kérdést kissé bizonytalanul,kényelmetlenül mocorogva a bordó kanapén.
-Igen, ott jó lesz.Tedd fel a lábaidat oda középre.-navigált Stella a kamerák mögül.-Kicsit csússz lentebb,de a kezeidet hagyd csak ott fent. Oké. Így tökéletes. Izgulsz?-kérdezte bohókásan.
-Nem.Vagyis nem tudom.Azt hittem egyszerűbb lesz.Őszintén szólva kicsit frusztráló a sok tükör és fény, ezenkívül szerintem a szomszéd háztömbből az a tata engem sasol. Ráadásul még fázok is...A bimbóimmal karcolni lehetne.-jegyeztem meg a legkevésbé sem nőiesen, akár egy kocsis.
-Várj...-szólt, s elkezdte babrálni a masinát.
Hamarosan halk kattogásokra lettem figyelmes.
-Mi ez a hang?
-Nyugi.Ez csak az időzítő.
-Időzítő?Mégis minek?-kezdtem értetlenkedni.
-Tudod...Nem szeretem ha a modelljeim bizonytalankodnak a kamera előtt, így kéntelen leszek csatlakozni hozzád, tudod...csak, hogy ellazulj...persze csak ha nem bánod.-felelt merész vigyorral orcáján.
-Nem.Sőt nagyon élvezném.-feleltem, s kacér mosollyal végigmértem a ruhájától egyre csak megszabaduló nőt.

A fotók sorra készültek,hevesebbnél hevesebb képekkel egyetemben.A terem ablakain ha akartak volna se tudtak volna belátni, forró leheletünk beborított minden tükröt, üveget.A szenvedély szinte tapintható volt kettőnk között.De mi ezt épp így élveztük.

-Akkor majd értesítelek téged is.Addig is...
-Sok sikert-fejeztem be mondatát játékosan.
-Hát..akkor szia.
-Öhm...mond csak. Nem lenne kedved bedobni valamit? Mondjuk most...segítenék összepakolni a szajrét is akár.
-Mit?-kérdezte értetlenül.
-Hát a cumót a fotóizéidet.-kezdtem el a magyarázkodást.
-Jaa, hogy azokat...Max majd összerámolja.Tudod, neki ez a munkája. Ezért fizetem.
-De egy kávéról még lehet szó?-tettem fel a kérdést idegesen, tenyerem izzadt.
-Figyelj Genna...-kezdte mondatát, s én már akkor éreztem, hogy nem fog állni a meghívásom. Sem most, sem soha. Nem kellek neki.-Én boldog párkapcsolatban élek Jaime-vel.-egy másik nő?Futott át a kérdés az agyamon.-...a barátommal.-szívem hevesebben vert, mint valaha, s úgy éreztem a gyorsaság másodperceken belül végez is velem. De nem így volt.Még ép testtel és lélekkel kellett végig hallgatnom fájó szavait. Iszonyatos volt.Egyszerűen iszonyatos.
-Öhm...hát akkor asszem ennyi.Szia.-csaltam egy hazug mosolyt arcomra, miközben belülről széttépett az ideg.
-Szia. Genna.

*****

-Tracy hol vagy most?-kérdeztem kétségbeesetten.
-Av pivnyovban.
-Hol?
-Av pivszében bavmeg.
-Jahogy a pincében!-sóhajtottam fel.-Azt alaksornak hívják te idióta.
-Jaaa valagsor. Az. Ivgvazándiból évn csvak...
-Tudod mit? Mindjárt ott vagyok. Csak ne menj sehova.-biztattam kuncogva a legkisebb mértékben sem józan barátnőmet a maradásra.
-Vjó...de sviess!
-Fogd be!-és letettem.

Kezemben egy füves cigivel sétáltam végig a forgalmas főút melletti keskeny járdán. Egy méretes követ rugdosva már csak a Cannabis ütős hatására bírtam gondolni. Tracy-vel terveztem megosztani, de a pia és drog nem jár "kéz a kézben" egymással, így hát maradt nekem az egész. Ezt saját bőrömön tapasztalhattam meg...

*Visszaemlékezés:
-Genna!Genna mit művelsz?! Megőrültél? Tedd azt le! Most!-sikított fel az asszony.
-Kussolj! Azt teszek amit akarok!
-Andrew szólj rá!-folytatta a nő egyre rémültebben.
-Genna hallottad anyát! Tedd le azt a kést! Tedd le azt a kurva kést!-lépett közbe a fiú.
-Húzz innen Drew! Azt se tudod ki vagyok! Nekem pont te nem fogsz dirigálni megértetted?
És...akkor megindult felém...
-Uram Isten Andrew te vérzel! Vedd el tőle könyörgöm! Vedd el tőle mielőtt magában is kárt tesz!
-Ó maradj már kussban anya!Fogd már be azt a kibaszott pofá...
Mondatomat nem bírtam befejezni.Andrew Felpofozott.A szervezetemben tomboló kokain-alkohol kombó hatása miatt alig bírtam megállni a saját lábamon , így egy pofon is elég volt a teljes K.O.-hoz.
-Genn'. Genna! Kérlek ébredj fel! Nem ájulhatsz el!Ilyen állapotban nem!-pofozgatott Tracy.
-Úr Isten. Megölted. Megölted Gennát.
-Nem öltem meg anya.Csak kivan a sok anyagtól amivel megtömték...mondjuk nem csak azzal...kis kurva.-jegyezte meg, majd be ment a szobájába.
-Hogy mondhatsz ilyet?-küszködött könnyeivel.
-Aki 16 évesen orgiát tart a házban amíg mi dolgozunk azért hogy teljen neki kábszerre, addig én máshogy nem tudom nevezni.-majd becsapta ajtaját, mely hatására apró vakulat darabok potyogtak le.
*Visszaemlékezés vége.

Persze én ebből semmire sem emlékszem. Tracy mondott el mindent. Neki pótvizsgája volt másnap, így nem engedhette meg magának, hogy bármiféle tudat-módosítószert is bevegyen. Plusz az apja zsaru volt, így könnyen kiszagolta ha beszedett valamit. Eleinte csak szondáztatott minket, akkor mikor még csak az alkoholnak éltünk. Azóta persze minden más...éjjel-nappal a kocsmában ülve leszarja, hogy mit csinál az ő kislánya. Lényegében Tracy egyedül élt. Övé volt az egész lakás, így házibulik terén nem akadt kihívónk. Élveztük. Őrületesen élveztük.

*****

-Megjöttem!-rúgtam be az ajtót, de csak a csönd fogadott, némi rajzfilm-hang beütéssel.-Trac'!
-Megjöttél?!-futott oda hozzám, akár egy kölyök kutya, várva várt gazdájához.
-Minden oké? Mit szedtél be?!-kérdeztem egy csalfa mosollyal arcomon.
-Csak Eky-t!-felelte viháncolva.
-Extasy-t? Basszus Trac' azt a szülinapodra tartogattam!-fakadtam ki csalódottan.
-Nyugi, még semmi sincs veszve.-lengetett meg egy zacskót.
-M-mi az ott a kezedben?
-Heroin.

2 megjegyzés:

  1. Sziaa :d
    rohadt jó a blogod, csak így tovább, nagyon várom a folytatást... :D <3 sieeeeeeess :3

    VálaszTörlés
  2. Úristen *-* Nagyon jó,te jó ég!! Siess a kövivel...mert annyira jó!! <3 <3

    VálaszTörlés