2013. július 23., kedd

Kedves Darker-ek!

Először is üdvözlöm az új olvasókat itt az oldalon, és ezúttal köszönöm, hogy csatlakoztak a kis csapathoz!:3
Tudom, hogy régen volt már új bejegyzés, és NAGYON sajnálom.
Ez előző fejezetéknél szerintem feltűnt, hogy csak úgy ömlöttek a szavak, mivel elég gyakran jöttek új részek. Ezek részben a ti ösztönző véleményeteknek, és az újonnan kapott szintúgy kedvező kritikáknak voltak köszönhetők. Még egyszer köszönöm, hálás vagyok!:)
Ám a minap kaptam egy igen lehangoló véleményt, így elgondolkoztam az oldal bezárásáról is.
Mielőtt félreértés történne: Nem a kritikával van a bajom, hanem annak a módjával. Teljesen lekezelő volt, azt hitte, hogy csak találomra írok ilyen témában történetet, pedig nem. Igaz, nekem (SZERENCSÉRE) még nem volt részem az effajta életet átélni, de jelentős közelségét tapasztaltam, a barátaim nagy része sajnos rendszeres drogfogyasztó, így ne kérdőjelezze meg senki a tapasztalataimat.
A soron következő fejezet amúgy is elég nehézkesem jön, hisz még a negyedével se vagyok kész, és ahogy ígértem, ezt hosszabbra is tervezem.
Az egyik kritika alapján jobb fejléc kéne az oldalnak...Nos elgondolkoztam és maximálisan egyetértek, a rendelt fejlécem a napokban készül el, így akkorra tervezem a 15.Fejezet érkezését is.
Köszönöm a figyelmeteket, és még egyszer sajnálom, hogy csalódást kellett nektek okoznom!:((
PusziXx

3 megjegyzés:

  1. Ne foglalkozz a rosszindulatú emberekkel és a kritikájukkal. Én nagyon szeretem a blogodat és szerintem nem csak én vagyok így vele. Nagyon szomorú lennék ha be kéne zárnod a blogod ezért remélem, hogy erre nem fog sor kerülni :( A 15. fejezetet pedig már nagyon várom!

    VálaszTörlés
  2. Oh hogy a p*ába! D:< (már bocsánat a kifejezésért)
    NEHOGY BEZÁRD A BLOGOD MERT NEMTUDOM HOGY MIT CSINÁLOK! :((
    Huh...szerintem egyszerűen ne vedd figyelembe az ilyen embereket, lelki nyomoruk van. ;)
    Az a lényeg, hogy te élvezed amit csinálsz, és nagyon is jó vagy benne, szóval semmikép se zárd be a blogod!
    Szóval nagyon várom a következő fejezetet! <333
    (nem szándékoztam senkit se megbántani...vagy ha mégis, akkor meg volt rá az okom.)

    VálaszTörlés
  3. Ugyan, egy rosszindulatú véleményen ne akadj fenn, ha van rajta kívül ezer pozitív is! Ne légy szomorú amiatt, hogy csalódást okozol, hisz minden olvasónak be kell látnia, hogy neked is van magánéleted.
    Sok sikert a következő rész megírásához!:)
    Xoxo, Bianca H.T.~

    VálaszTörlés