2013. április 3., szerda

1.Fejezet

"Feel my desire!"-hangzott el a dallam, amely hatására vérem felpezsdült, ajkaim szétnyíltak, s megindultam a kifutó felé. Minden szempár rám szegeződött, mindenki csodált, irigyelt, én pedig...én pedig az ujjongó tömeg közé hajítottam Armani blézerem, s majd' fél pucéron adtam át magam a ritmusnak, melyre egy átlagos modell csak a semmibe néző tekintetével vonul ki, majd vissza. Igen, ez voltam én..Genna Croman. A divatvilágban szimplán Genna. A tehetősebb sznobok csupán a vad, buja modellt látták bennem, én viszont ennél több voltam...csak az az énem valahogy senkit sem érdekelt...

 Mindig is annak a lánynak tartottak, aki magasról tesz másokra, csak a buliknak,a party-drogoknak és a szexnek él. Ez a kép lényegében illik rám.Olyan 12 éves lehettem, amikor apám itt hagyott bennünket. Engem, a bátyámat és anyát. Egyedül kellett átvészelnem a kamasz korral járó nehézségeket, mivel anya éjjel-nappal dolgozott, csak hogy eltartson bennünket. 13 éves koromban történt a dolog, mikor is először együtt voltam valakivel, illetve valakikkel. Nyúlánkságomnak köszönhetően többnek néztem ki a tényleges koromnál, így tökéletes célponttá váltam a perverz, szexre kiéhezett tinik számára. Nem nagyon emlékszem már a részletekre...Hogy is emlékeznék? Be voltam lőve. A hasító fájdalmak és hangok amiket azon az este átéltem, viszont örökre megmaradnak...8-10 ziháló tinédzserből álló orgia, legyen az fiú vagy akár lány,nehéz is lett volna elfeledni.Akkor nőttem fel..akkor lettem az, aki most vagyok. GENNA.

*****

-8 dollár lesz Genna.
-Mi? Ne hülyéskedj! Múltkor még csak 7.50 volt.-vágtam rá indulatosan, kezeim remegtek.
-Na igen, de az nem fű volt Genn'. Az ecstasy volt...Még hozzá 5 tabletta! Sokat engedtem már akkor is. Ennyire kihagy már az agyad édes?-incselkedett mosolyogva.
-Hahaa. Nagyon vicces!-nyújtottam rá ki nyelvem grimaszolva-Ugyan már Will, legyen szíved.Kéérlek!- pillantottam rá óriási boci szemekkel.
-Höhh-vonta meg vállát-Na jó, de tudod mit kérek érte cserébe...-nézett rám perverz vigyorral.
-Tudom, és hidd el, azonnal megkapod.-adtam rá kacéran a választ, majd leguggoltam.

*****

A szobává kialakított alaksorban adtam át magam a marihuána észveszejtő hatásának.
-Ütős anyag Genna.-dünnyögte kábultam Tracy.
-És nem is kellett érte sokat dolgoznom...csak le kellett pippantani azt a szemét Will-t.-állapítottam meg halkan.
-Mázlista! Egy csomag LSD-ért bezzeg már análba kérte a mocsok.
-Ja a múltkorit?
-Ahha..És még szar is volt. Na mindegy...Egyel több vagy kevesebb.-jegyezte meg, majd szép lassan elmosolyodott, s a mosoly lassan nevetéssé nőtte ki magát, ahová én is követtem.
-Pfujj...Na jó húzás innét, nem kapok levegőt.-küszködtem a szavakkal a csigalépcsőn felfelé bukdácsolva.
-Irány a PDT míg tart az anyag hatása.-kérlelt Tracy.

*****

PDT, OOO PDT, Please Don't Tell!!-harsogtuk a főút közepén dorbélzolva, hátunk mögött megannyi bulizásra kiéhezett fiatallal.
-Siessünk! Telt ház lesz!-kezdte el motyogni Tracy, szemét a mögöttünk lévő tömegre szegezve.
-Jól van, jól van.-jelentettem ki unottan. Oh Please Don't Tell! Ohh Please'!-ordítottam tovább.

-Siess már!- sürgettem Tracy-t, aki rohamosan kereste az este hangulatáról gondoskodó "csodaszert".
-Nem találom!- jelentette ki idegesen.
-Az nem lehet. Mutasd!-s azzal a mozdulattal szétszakítottam csizmája szárát-Nem, nem az nem lehet. Nem hiszel el... Na jó, gyere ki.-adtam hangot csalódottságomnak.
-Nem mehetünk ki! Nem engednek vissza.
-Akkor nem jövünk vissza, de én józanon biztos nem fogok még egy percet itt eltölteni.-jelentettem ki hanyagul, persze tudtam, hogy bánni fogom, mihelyst kiteszem a lábam a disco bejáratán. A PDT volt ugyanis New York egyik legfelkapottabb szórakozóhelye, tele bulizni vágyó őrült fiatalokkal, olykor hírességekkel is.Röviden drogok és orgiák törzshelye. Ahogy a miénk is.

A fülledt izzadságszag után kiérni a tiszta, hűvös levegőre, még inkább kijózanító volt.
-Ő ott jó lesz.- mutatott Tracy egy, a sorára várakozó férfira.
-Intézem.-válaszoltam magabiztosan, majd megigazítottam öltözékem, toppom lejjebb húzva, s azzal a lendülettel megindultam az alak felé.

-Csao!Van cuccod?-kérdeztem vállát megérintve, enyhén csücsörítve.
-Micsoda?-bámult rám tágra nyílt szemekkel.
-Tudod, egy kis crack...
A férfi ezután a kijelentés után kissé elhúzódott tőlem.
-Vagy akármi!-szakítottam meg testbeszédét türelmetlenül, félve, hogy elveszítem "kliensemet".
-Hát crack-em az nincs, viszont van valami másom...-hangzott el mögöttem a mondat, amely hatására megfordulni kényszerültem, mondanivalóm a személy arcába vágva:
-Na ide figyelj haver! Én még egyszer biztos, hogy ne szopok le senkit, semmiért. Megérte...-szavaimat magamba fojtva bámultam a majd két méteresre nőtt emberre, aki előző mondatát befejezvén tovább folyatta:
-Van egy kérdésem.Érdekel a modellkedés?
Az addigra már mellettem termő Tracy kérdően méregette a pasast majd pillantott rám. Én pedig, én lefagyva meredtem rá az előttem álló torony-magas személyre.

4 megjegyzés:

  1. Úristen *.* Rohadt jóó! Tuti hogy rendszeresen fogom olvasni! Áááh!! Nagyon izgalmas!! Imádom az ilyen történeteket <3 <3 !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg tetszik? Nagyon örülök!:))Minél hamarabb igyekszem befejezni a kövi részt is!;)
      Kérlek ha tudod, oszt meg!Xx<33333

      Törlés